Descriere
Ulei de motor premium cu frecare redusă. Combinația optimă a fluidelor de înaltă tehnologie cu tehnologia modernă de aditivare și componente sintetice îl face potrivit pentru utilizarea pe tot parcursul anului în motoarele pe benzină și diesel cu și fără turbină. Aceasta îmbunătățește performanța motorului reducând frecarea și uzura. Ideal pentru utilizare în vehicule mai vechi (youngtimers).
Specificații și aprobări:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ API CF ∙ MB-Approval 229.3 ∙ VW 501 01 ∙ VW 505 00
Meguin recomandă, de asemenea acest produs pentru vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificații:
MB 229.1 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2300
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 10W-40 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,872 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 95,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 14,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 150 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -36 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 12,0 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232 ° C DIN ISO 2592
TBN 10,8 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat 1,0 – 1,6 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L2,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Pentru autoturisme cu nivelul de cenușă ridicat High – SAPS
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 4339
5 l Art. nr. 4338
Recenzii
Nu există recenzii până acum.