Descriere
Ulei de motor universal cu frecare redusă pentru utilizare la toate motoarele, în special vehiculele comerciale. Poate fi folosit în toate condițiile de funcționare ca un ulei pentru tot parcursul anului. Îndeplinește cele mai mari cerințe ale motoarelor diesel, dar pot fi utilizate și la motoarele pe benzină. Tehnologia sa de aditivare garantează proprietăți excepționale de vâscozitate redusă și protecție la uzură și permite intervale maxime de schimb de ulei. Pentru a asigura performanțe complete, evitați amestecul cu alte uleiuri de motor.
Specificații și aprobări:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ ACEA E7 ∙ API SL ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Global DHD-1 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MB-Approval 228.3 ∙ MB-Approval 229.1 ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3
Meguin recomandă, de asemenea acest produs pentru vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificații:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙ Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ Cummins CES 20078 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 10W-40 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 94,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 14,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25 ° C (CCS) <= 7000 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 160 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -36 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 12,7 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
TBN 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat 1,0 – 1,6 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L 4,0 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Pentru autocamioane, autobuze, utilaje de construții, utilaje pentru agricultură care necesită nivel de cenușă ridicat High – SAPS
Ambalaje disponibile
5 l Art. nr. 4356
20 l Art. nr. 4846
60 l Art. nr. 4847
200 l Art. nr. 4865
Recenzii
Nu există recenzii până acum.