Descriere
Ulei de motor modern multigrad cu frecare redusă de ultimă generație. Potrivit pentru utilizarea pe tot parcursul anului. Combinația de uleiuri de bază neconvenționale HC cu cea mai recentă tehnologie de aditivare garantează o vâscozitate scăzută și rezistență ridicată la forfecare. Acest produs previne în mod fiabil formarea depunerilor, reduce pierderile prin frecare din motor și protejează în mod optim împotriva uzurii. Asigură economii de combustibil și o durată de viață extinsă a motorului. Recomandat vehiculelor cu motoare pe benzină și diesel fără filtru de particule diesel (DPF), inclusiv cele cu turbocompresor și convertor catalitic.
Specificații și aprobări:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CF ∙ API SL ∙ BMW Longlife-01 ∙ MB-Approval 229.5 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
Meguin recomandă, de asemenea acest produs pentru vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificații:
Opel GM-LL-A-025 ∙ Opel GM-LL-B-025 ∙ Renault RN 0700
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 72,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 12,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 165 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 9,5% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
TBN 11,2 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat 1,0 – 1,6 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L3,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
autoturisme cunivelul de cenușă ridicat High – SAPS
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 6566
4 l Art. nr. 9027
5 l Art. nr. 6567
Recenzii
Nu există recenzii până acum.