Descriere
Ulei de motor de înaltă performanță bazat pe tehnologia Low SAPS, creat special pentru a corespunde normelor de evacuare a gazelor la motoare diesel de ultimă generație. Poate fi utilizat și la motoarele pe benzină. Îndeplinește cele mai înalte cerințe de performanță ale acestor motoare moderne și asigură o durată de viață maximă a filtrului de particule diesel (DPF), precum și uzură redusă, funcționare curată a motorului și intervale lungi de schimb de ulei.
Specificații și aprobări:
ACEA C2 ∙ ACEA C3 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.31 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ MB-Approval 229.52 ∙
Opel OV0401547 (only for diesel engines) ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
Meguin recomandă, de asemenea acest produs pentru vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificații:
Fiat 9.55535-S3 ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ GM dexos2 ∙ Opel GM-LL-A-025 ∙ Opel GM-LL-B-025
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 68,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 12,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 172 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -39 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 10,0% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
TBN 7,4 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) 2,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
autoturisme care necesită nivelul de cenușă redus Low – SAPS
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 3196
5 l Art. nr. 3194
Recenzii
Nu există recenzii până acum.