Descriere
Ulei de motor de înaltă performanță, cu durată lungă de viață, bazat pe Tehnologia modernă de aditivare cu nivel redus de cenușă Low – SAPS și uleiuri de bază sintetice HC. Menține motorul curat și oferă o protecție optimă la uzură, îmbunătățește eficiența filtrului de particule diesel (DPF), previne înfundarea prematură a acestuia, reduce emisiile și ajută la protejarea mediului. Poate fi utilizat în vehicule VW cu și fără intervale extinse de întreținere (WIV), în motoare FSI și vehicule diesel, inclusiv cele cu filtru de particule diesel (DPF) și turbocompresor (excepție: motoare R5 și V10 TDI construite înainte de 06/2006)
Specificații și aprobări:
ACEA C3 ∙ API SP ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.31 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ Porsche C30 ∙ VW 504 00 ∙ VW 507 00
Meguin recomandă, de asemenea acest produs pentru vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificații:
ACEA C2 ∙ API CF ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018) ∙ BMW Longlife-01 FE (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-S1 ∙ VW 500 00 ∙ VW 501 01 ∙
VW 502 00 ∙ VW 503 00 ∙ VW 503 01 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01 ∙ VW 506 00 ∙ VW 506 01 (With the exception of R5 and V10 TDI
engines before 6/2006)
Caracteristici tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 70,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 12,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 173 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 3,5 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 9,5% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
TBN 8,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L3 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
autoturisme care necesită nivelul de cenușă redus Low – SAPS
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 6561
5 l Art. nr. 6562
Recenzii
Nu există recenzii până acum.